Nieuwsbrief 40 BC Nijkerk

Beste allemaal,

Het is dit jaar een beetje vreemd jaar. Eerst mochten we niet spelen en nu spelen we de hele zomer door op de dinsdag en donderdag avond. Hopelijk kunnen we vanaf september weer “normaal” trainen en competitiespelen. Normaal tussen aanhalingstekens want we mogen sporten mits we ons aan enkele regels houden.

• Senioren moeten zich van te voren registreren via de app-groep die Teuno of John aanmaken. Mocht je de link niet ontvangen laat het dan weten via nijkerk@badminton.nl.
  • Als je niet aan het spelen bent houdt je de 1.5 meter in acht.
  • Geen high five en handen schudden voor, tijdens en na de wedstrijd.
  • Tijdens competitie wedstrijden nemen toeschouwers op ruime afstand van elkaar op de tribune plaats. Bij het aanmoedigen is schreeuwen niet toegestaan.
  • Per team mag er maximaal 1 begeleider/coach bij de baan aanwezig zijn.
  • Bij ziekte of kenmerken van corona blijven we thuis.

Denk er ook over na hoe je naar de uitwedstrijden gaat formeel advies is mondkapjes te dragen wanneer je met niet gezinsleden van 12+ in 1 auto zit.

Contributie nota

Zoals velen vast al gemerkt hebben is de contributie nota nog niet verzonden. Deze zal eind augustus begin september verzonden worden. Zoals eerder gemeld gaat de verhoging van de contributie in 2020 niet door.

Contributie 2020:

Senioren: 185,–

Jeugd: 125,–

Competitiebijdrage: 75,–

Derde gezinslid: 75,–

Je hoeft natuurlijk de contributie nota niet af te wachten 😊

Jeugd – Buitentraining

We gaan het nieuwe seizoen weer fit beginnen. Net als vorige jaren gaan we buiten trainen bij de skatebaan in het stadspark aan de rondweg. De eerste training is op zaterdag 29 augustus , de 2de training is op zondag 6 september, we beginnen om 10 uur.

De buitentraining is verplicht voor de jeugdcompetitie. Maar de overige jeugd en de senioren mogen uiteraard ook mee trainen.

Dit keer mag je je racket ook meenemen, want we hebben buitenshuttles.

Jeugd – competitie

DE 1ste competitiewedstrijd is een thuiswedstrijd en begint op zondag 13 september. Jullie krijgen (vrijdag 4 september) de competitiemap van John.

Jeugd – Algemeen

We beginnen het nieuwe seizoen voor iedereen op vrijdag 4 september. Graag op tijd komen, dan kunnen we ook snel beginnen. Jullie krijgen dan ook het informatieblad (de agenda) voor het komende seizoen mee (als corona geen roet meer in het trainen gooit).

Voor de (jeugd)competitiespelers beginnen we al op dinsdag 1 september , zoals voorgaande jaren van 7 tot 8 uur. Deze extra training wordt gegeven tot eind januari.

Tot ziens!

Algemene leden vergadering

24 maart j.l. stond de ALV voor 2020 gepland. Vanwege de corona kon deze niet doorgaan. Er is een nieuwe datum voor de ALV gepland. Dit is dinsdag 15 september 2020.

We hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen.

Bestuur Badmintonclub Nijkerk

Vriendenloterij

Wist je al dat je onze vereniging ook kunt steunen door mee te doen aan de vriendenloterij? Wanneer je meespeelt met de vriendenloterij gaat de helft van het bedrag wat je aan een lot besteedt rechtstreeks naar onze vereniging. Mocht je een gokje willen wagen denk dan ook eens aan ons. Voor meer informatie: Vriendenloterij